Självbetjäningslösningar

Bra självbetjäningslösningar ger ökad kundnöjdhet - det är vår övertygelse. Vill du också ha nöjda kunder? Satsa på intuitiv användarupplevelse och välintegrerade informationskällor. Vi finns här för dig!

Framgångsfaktorer

 

Framgången för självbetjäningslösningen avgörs av en kombination av sex principer:

  • Kvaliteten på användarens upplevelse
  • Pris
  • Tillgänglighet
  • Grad av automatisering
  • Integration av affärsmodellen – som balanseras mot...
  • …kostnaden för att bibehålla status quo - i dag och i förhållande till dina framtida konkurrenter

 

Så arbetar vi

 

Knowits affärsanalytiker och affärsutvecklare använder dessa sex principer tillsammans med mångårig erfarenhet inom modellering av självbetjäningslösningar på Internet. Lösningar som är integrerade med interna produktionssystem och externa datakällor.

Vi ikläder oss rollen som slutanvändare och ställer höga krav på kvalitet i våra leveranser.

I nära samarbete med dig och din organisation så ser vi till att göra ett gediget förarbete innan vi börjar koda den slutgiltiga lösningen.

Digital identifiering och signering

Vi vet hur man skapar säkra och enkla användarupplevelser med hjälp av digitala signaturer och identifiering. Dessutom har vi vunnit några utmärkelser för bra lösningar och är framstående inom effektiv användning av elektroniska signaturer och e-legitimation.

Tillsammans kan vi upprätta helautomatiska end-to-end lösningar som uppfyller hela beställnings- och inköpsprocesser på ett säkert och bra sätt. På detta sätt säkerställer vi att dina kunder faktiskt kan slutföra sina önskningar och inte tvingas avbryta mitt i ett svar eller köp. På Knowit samarbetar vi med bland andra BankID, Nets och Signicat.

Tack! Vill du att vi ringer dig?

Tack! Vi ringer dig så snart som möjligt!

Till toppen